7 grudnia 2014

Inspirational Quotes.
05:21

Inspirational Quotes.

Lubie otaczać się motywującymi cytatami, sentencjami które co może wydawać się zabawne naprawdę potrafią postawić mnie na nogi w chwilach zwątpienia. W tej kwestii jestem wybredną osobą i aby dany cytat mógł na dłużej zagościć na mojej ścianie, tapecie czy notatniku musi do mnie całkowicie przemówić i musi 100% zgadzać się z moją życiową filozofią. Swoją prywatną galerię składam już od kilku lat, przed moimi oczami przewinęły się tysiące różnych sentencji, ale jak pewnie sami zauważacie większość z nich jest totalnie płytka. Dlatego stety niestety moja lista nie jest jakoś szalenie długa, znajdziecie tu tylko to co odzwierciedla mnie. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam :)

Zacznijmy od najbanalniejszego cytatu, nie cytatu jaki kiedykolwiek widziałam, no może poza "Forever Young" ale to inna bajka, anyway jest to jeden z tych który najskuteczniej potrafi postawić mnie na nogi, nie działa tylko w skrajnych przypadkach :)












Więc pamiętajcie, mierzcie wysoko, proście o dużo i nie udawajcie skromności, jeśli czegoś chcecie dążcie do tego, nie idźcie na skróty i nie dajcie sobie wmówić że czegoś nie możecie. Peace.
Wszystkie z nich zrobiłam sama, na stronie  recitethis która serdecznie polecam, możecie tam stworzyć swoje własne cytaty mając do wyboru kilkanaście bardzo ciekawych grafik :)

A może wy macie coś ciekawego do polecenia?


22 komentarze:

  1. Świetne!! Ja mam parę takich doładowywaczy. Jeden ściągnęłam od mojego eks, który powtarzał: "Życie to 10% tego, co ci się przydarza, i 90% tego, co z tym zrobisz."

    Poza tym, taka sytuacja: moja znajoma, która właśnie urodziła swoje pierwsze dziecko i zmagała się z mega depresją poporodową, a mały na dodatek był strasznie marudny, ona nie spała od wieków, a tego dnia miał jeszcze okropną biegunkę, która zasmarowała całą łazienkę.... Znajoma cała roztrzęsiona zadzwoniła do mojego taty z pytaniem: "Co ja mam zrobić, jak ja mam sobie z tym poradzić???" A on na to: "Powolutku... po troszeczku..." To mi się do teraz przypomina jak coś mnie przerasta, bo to takie obrazowe :)

    Poza tym mądrość mojego meksykańskiego krewnego: "Zapukasz do stu drzwi i odeślą cię z kwitkiem, zapukasz do sto pierwszych i ci otworzą."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem prawdziwe to pierwsze,W sumie to każde z nich jest swego rodzaju prawdziwe. A to ostatnie chyba najbardziej mi się podoba, coś z tych takich "never give up" tylko ujęte w ładniejszych słowach :)

      Usuń
  2. Pewnie kojarzysz tumblr'a i soup'a. Generalnie rzecz biorąc ja od dobrych kilku lat podróżuję w cytatach, obrazkach i innych złotych myślach właśnie na tych stronach i powiem Ci, że nie wyobrażam sobie życia aktualnie bez tego. Wiem, może brzmi banalnie, ale wydaję mi się, że w pewnym sensie są to moje motywatory, demotywatory i nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać.
    Gdy mam zły humor i potrzebuję czegoś, co mi pomoże, wchodzę na soup.io.
    Gdy potrzebuję zobaczyć coś ładnego, coś inspirującego, co popchnie mnie do działania, wchodzę na soup.io.
    Gdy potrzebuję czegoś, co pomoże mi się uśmiechnąć, wchodzę na soup.io.
    Co prawda wydaję mi się, że w większej mierze towarzyszy tym stronom melancholia, to w zależności od tego, jakie kanały sobie zaobserwujemy, może być tego więcej, lub też mniej.
    Ja ostatnio znalazłam taki cytat: 'Nikt prócz ciebie nie odpowiada za twoje szczęście. Jesteś menedżerem własnej radości'. Według mnie jest prawdziwy i zastanawiam się, czy sobie go ładnie właśnie nie oprawić, nie wydrukować i takie tam, więc dzięki za podpowiedź ze stroną do cytatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tumblr;a owszem kojarzę, ale zawsze byłam zbyt leniwa żeby "nauczyć" się go obsługiwać.. ale o soup nie słyszałam właśnie się rejestruje, dzięki! E tam banalnie każdy ma własny sposób by "żyć" być zmotywowanym i szczęśliwym jeśli to Ci daje kopa to po prostu keep going :)
      Też to wczoraj widziałam w sumie już nie wiem gdzie, ale też strasznie mi się spodobało po prostu sama prawda, nie ma sprawy!

      Usuń
    2. Miałam przez jeden dzień chyba, szkoda mi było czasu na jego zrozumienie :)

      Usuń
  3. Czytałam, czytałam i czytałam i zastanawiałam się, który z tych cytatów mogłabym wybrać na swój najwazniejszy, ale chyba nie potrafię. Wszystkie stawiam na pierwszym miejscu. Po przeczytaniu takiej listy motywujących zdań, od razu mam ochotę zrobić coś kreatywnego. :)
    Pozdrawiam,
    Bez ściemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo dlatego wrzuciłam bez jakiejś konkretnej kolejności, mogę tylko powiedzieć, you go girl :)

      Usuń
  4. Dobry cytat potrafi naprawić dzień, albo działa jak mocny kopniak. Też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cytaty. Wiele ulubionych tłumaczę na polski i wrzucam na instagram :) nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "If your dreams don't scare you, they aren't big enough" - coś w tym jest ! Często tak mam, że gdy znów coś sobie wymarzę, zaplanuję to na samym początku jestem przestraszona, że nie, nie dam rady, jak ja sobie poradzę, ale w życiu przecież chodzi o to, by się przełamywać, walczyć o te swoje cele, marzenia. A wszystko, wszystko jest do osiągnięcia. Dlatego marzmy, marzmy jak najwięcej i zaskakujmy samego siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima na mnie źle wpływa i ostatnio coś podupadłam na duchu... Dzięki za te cytaty. Dodają kopa. Część z nich powinnam powiesić nawet w toalecie, żeby zawsze mieć je gdzieś z tyłu głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne cytaty, sama mam zawsze problem w znajdowaniu takich czy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy cytat mocny i akurat dla mnie na teraz.
    To, że w życiu nie chodzi o to, by tylko przetrwać, też bardzo ważne.
    Ja właśnie dlatego bloguję, by spisywać ważne myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przydał Ci się ten wpis :) Tak to też był jeden z powodów dlaczego ja zaczęłam.

      Usuń
  10. Muszę odwiedzić tę stronę, zrobię sobie jakąś fajną tapetę na pulpit :))

    OdpowiedzUsuń
  11. moi znajomi też nie byli, ale jakoś się przekonali. ne pierwszy wyjazd autostopowy pojechaliśmy we 4 osoby, przy czym nikt z nas nigdy nie jechał stopem. zrobiliśmy parę głupot, ale szybko się nauczyliśmy co i jak :P o głupotach można poczytać tutaj: http://kochajaclato.blogspot.com/2014/11/9-bedow-popenionych-podczas-jazdy.html

    co do Twojej notki, ja bardzo lubię cytat: "if your dreams don't scare you, they're not big enough".
    swoją drogą, masz może fanpage na facebooku? chętnie bym polajkowała, do obserwowanych blogów praktycznie na nie zaglądam, a z facebookiem najłatwiej być na bieżąco :)

    pozdrawiam
    Klaudia
    http://kochajaclato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu, aby poświadczyć, co ten wielki rzucający zaklęcie zrobił dla mnie. Nigdy nie wierzę w rzucanie zaklęć, dopóki nie miałem ochoty tego spróbować. Ja i mój mąż mieliśmy wiele problemów z życiem razem, on nie zawsze będzie mnie uszczęśliwiał, ponieważ zakochał się w innej kobiecie poza naszym małżeństwem Starałem się, żeby mój mąż opuścił tę kobietę, ale im więcej z nim rozmawiam Im bardziej mnie zasmuca, tym moje małżeństwo popadło w rozwód, ponieważ nie zwraca na mnie uwagi. Tak więc z całym tym bólem i niepokojem, postanowiłem skontaktować się z tym rzucającym zaklęcia, aby sprawdzić, czy wszystko może się między mną a mężem wytrenować. ten czar DR PEACE powiedział mi, że mój mąż jest naprawdę w wielkim bałaganie, że był czarującą magią, więc powiedział mi, że zrobi wszystko jak zwykle. kontynuował i rzucił zaklęcie dla mnie, po 3 dniach rzucił zaklęcie na mojego męża, który całkowicie się zmienił, przyszedł przepraszając mnie i mówiąc, jak mnie potraktował, że nie wiedział, co robi, ja i mój mąż wracamy Naprawdę dziękuję DR PEACE za przywrócenie mojego męża do siebie, chcę, żeby wszyscy skontaktowali się z nim dla tych, którzy mają jakiekolwiek problemy w związku z problemami związanymi z małżeństwem i związkami, rozwiąże to dla ciebie. Jego adres e-mail jest tutaj: doctorpeacetemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348059073851
    Viber: +2348059073851

    OdpowiedzUsuń
  13. Ellen Plotkowiak17 lutego 2020 15:28

    co za niesamowity dar od Boga. Jestem zaskoczony mocą, jaką posiada rzucający zaklęcia. chubygreat to bardzo dobry i zaufany Mag, który dokonał cudów i zmienił życie. pomógł wielu w ich związku żyć i inne problemy zdrowotne, a nawet problemy społeczne, nazywam go lekarzem wszystkich. spotkałem go, gdy desperacko chciałem zwrócić męża, który zostawił mi parę miesięcy temu. udałem się w kilka miejsc w poszukiwaniu pomocy bezskutecznie, dopóki nie przeszedłem przez Google i spotkałem jego zeznania, w jaki sposób pomógł komuś zdobyć pewną sumę pieniędzy, która była jego własnością przez jego poprzednią firmę. chociaż ten problem nie jest związany z moim, ale bazuję na tym, że robi cuda, postanowiłem się z nim skontaktować, ponieważ jego adres e-mail i numer WhatsApp zostały wyraźnie napisane. skontaktowałem się z nim i powiedziałem mu o moim problemie, a on obiecał mi pomóc. a kiedy zrobiłem wszystko, co powiedziałem, że powinienem zrobić i zapewnić, powiedział mi, że za dwa dni mój mąż wróci, ale wątpiłem, czy tak będzie. ale ku memu największemu zdziwieniu nadszedł dwa dni i w południe o godzinie 13, kiedy ktoś zapukał do moich drzwi i oto był to mój mąż Maxwell. możesz skontaktować się z tym wspaniałym człowiekiem za pomocą następującego ..... WhatsApp 2348165965904, możesz również wysłać e-mail na adres chubygreat@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystając z okazji, chcę podziękować Dr.obo za jego pomoc, za pomoc w odzyskaniu mojego męża, kiedy zostawił mnie dla innej kobiety. Skontaktowałem się z dr.obohealinghome1411@gmail.com, powiedział mi, co powinnam zrobić i co muszę zdobyć, a w ciągu 48 godzin mój mąż przychodzi do ciebie błagać. Kiedy zrobiłem to, co powiedział bez wątpienia w ciągu 48 godzin, zadzwonił do mnie i poprosił, czy może wrócić do domu, byłem tak zdumiony. Możesz skontaktować się z Dr.obo, aby uzyskać pomoc w sprawie jego danych, WhatsApp +2348115365326 lub e-mail: Dr.obohealinghome1411@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, jestem taka szczęśliwa i przepełniona RADOŚCIĄ. Nazywam się Gordon Rees i pracuję jako taksówkarz. Uwielbiam grać na loterii, ale nie wygrałem żadnej wielkiej sumy poza kilkoma funtami. Postanowiłem poszukać w Internecie pomocy, jak mogę bardzo dużo wygrać, ponieważ gram w lotto od 10 lat. Potem zobaczyłem post o dr Ibinobie, która specjalizuje się w zaklęciach loterii. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi wszystko o tym, jak zrobić dla mnie zaklęcie i zgodziłem się. Przygotował dla mnie zaklęcie na loterię iw ciągu 3 dni dał mi numery do gry na loterii, którą zrobiłem, a po 2 dniach powiedziano mi, że wygrałem sumę 178 000 funtów na loterii, w którą grałem. Byłem tym zaskoczony i musiałem upewnić się, że wszystko zweryfikowałem, zanim uwierzyłem, że zostałem zwycięzcą 178 000 funtów i od tego czasu moje życie się zmieniło i jestem bardzo szczęśliwy, żyjąc swoim wymarzonym życiem. Jeśli potrzebujesz pomocy, aby wygrać swoją loterię, WhatsApp Dr Ibinoba pod numerem: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazywam się Tiffany Lacey i jestem bardzo szczęśliwa, że ​​mogę opublikować na tym blogu, jak świetna czarodziejka pomogła mi przywrócić miłość do mojego życia. Wiem, że jest wiele kobiet takich jak ja, które zrobiły tak wiele, aby odzyskać swojego Męża, jestem tutaj, aby powiedzieć wam wszystkim, aby nie szukać dalej, ponieważ odpowiedź jest właśnie tutaj. Szczerze wierzę, że jeśli jest do pięciu rzucających zaklęcia, takich jak DR IBINOBA, ten świat byłby lepszym miejscem, widziałem ludzi narzekających na to, jak fałszywi rzucający zaklęcia obiecali im pomóc, ale nie mogli, ale z DR IBINOBA mówię ci, że twoje problem został już rozwiązany. Mój mąż i ja byliśmy osobno przez 3 LATA i nie mogłem znieść życia bez niego, próbowałem wszystkiego, aby go odzyskać, ale nic nie działało, dopóki nie zobaczyłem wielu świadectw o rzucającym zaklęcia wezwaniu DR IBINOBA i jak wspaniała jest jego praca . Skontaktowałem się z nim natychmiast i postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które mi powiedziano, a w ciągu następnych 72 godzin zadzwonił do mnie mój były kochanek i był chętny do mojego przebaczenia, że ​​nie chciał niczego więcej niż mieć mnie w ramionach na zawsze. Poczułam tyle radości i szczęścia, że ​​znalazłam DR IBINOBĘ, mam nadzieję, że wszyscy tutaj znajdziecie moje świadectwo i odzyskacie męża w ciągu zaledwie 72 godzin. DR IBINOBA whatsapp +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com... Jesteś następnym, który podzieli się swoim świadectwem z każdym

    OdpowiedzUsuń