17 stycznia 2015

2015 Nadchodzi
11:31

2015 Nadchodzi

Miałam ich w ogóle nie składać, a co dopiero zapisywać. Ale ta noworoczna otoczka nowego początku na mnie również zadziałała. Dlatego oto są moje prywatne, a właściwie teraz to już publiczne postanowienia noworoczne. 

Na początku powiem wam tylko, że za każdym razem gdy pomyślę sobie o tym roku i o tym jak świetne rzeczy mogą się nim wydarzyć, jak dużo zmian może ze sobą przynieść, jak wiele możliwości to jaram się jak zapalniczka. I patrzę w przyszłość z takim optymizmem, o który sama bym siebie nie podejrzewała!  Ale ale wracając do tematu...

Dzisiejszy post jeśli mogę tak powiedzieć, jest chyba takich trochę dla mnie. No bo po cóż wam jakieś tam moje postanowienia, macie swoje i błagam was skupcie się na nich jak tylko możecie i zrealizujcie je najlepiej jak możecie. I najlepiej jeśli macie bloga to umieśćcie je tam, nie dla innych dla samych siebie. Bo pewnie wszyscy dobrze znamy te kartki z postanowieniami w magiczny sposób wyparowały po kilku tygodniach. A więc jeśli początek mamy już za sobą. To przejdźmy do  postanowień które nie są ani jakoś specjalnie wyszukane, nie jest ich również dużo. Możecie powiedzieć że nie są zbyt trudne. Ale ja wolę postanowić coś co faktycznie może się udać i coś co naprawdę chcę żeby udało się w nadchodzącym roku.

Mogłabym postanowić sobie że pojadę do Chin ale po co. Wiem że nie pojadę. Bo nie będę miała kiedy. Bo mam dużo większy wydatek na który chce w tym roku przeznaczyć pieniądzem i dlatego że nie sądzę bym była gotowa jechać samotnie do Chin. A jakoś nie wydaje mi się żeby którykolwiek z moich znajomych zbytnio się to tego kwapił..

Nie chce też postanawiać czegoś co chciałabym spełnić ale niekoniecznie w tym roku. To trochę mija się z celem, bo po co wyznaczać sobie coś czego się chce ale niekoniecznie już. Z góry skazane jest na porażkę. Od taki japoński. Chciałbym sie nauczyć japońskiego. Ale jeszcze nie teraz bo jak na razie w głowie mam włoski, angielski i hiszpański. Coś czuję że więcej bym nie dała rady. 

Zdaję sobie sprawę że jestem trochę spóźniona, ale wolałam ochłonąć, wytrzeźwieć i popatrzeć na to wszystko z innej perspektywy, bez tej noworocznej presji. A więc oto są moje postanowienia noworoczne.

1. Kontynuować samoukową naukę włoskiego.
2. Rozwijać się jeśli chodzi o jogę.
3. Wciąż nie jeść słodyczy.
4. Zrobić co w mojej mocy by wyjechać jako Au Pair.

Tak to już tyle. Po bólu! Trzymajcie się i wierzcie w siebie, bo kto jak nie wy? I nie dajcie sobie wmówić że nie dacie rady! Bo dacie, jesteśmy w końcu silni! Right? Jeśli ktoś jest ciekawy mojej Bucket List to zapraszam :)

Jeśli chcecie możecie swoje postanowienia zostawić tutaj, u mnie. Obiecuję że będą bezpieczne :)
Ciao!

17 komentarzy:

  1. I trzymam kciuki, by wszystkie Twoje noworoczne postanowienia się udały ! Najbardziej chyba jeśli chodzi o Au Pair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, o tak zdecydowanie za to trzymaj najmocniej! :)

      Usuń
  2. Uprawiasz jogę??? O bratnia duszo!! Ja w tym roku chciałabym stanąć samodzielnie na rękach bez ściany :) Poza tym nie cierpieć tak w parivritcie parsvakonasanie i ogólnie pogłębić wszystkie parivritty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprawiam uprawiam, co prawda czasami trochę nieudolnie, samoukowe jak to ja. Ale sprawia mi to dużo frajdy :) O tak ja też to poproszę i mocne ręce, jeszcze mocniejsze! Trzymam za nas kciuki!

      Usuń
  3. Powodzenia ze wszystkim! ;)
    Byłam kiedyś na zajęciach z jogi, nawet się nie spodziewałam, że to takie wymagające i męczące! Chciałabym ćwiczyć w domu, mam warunki, ale jakoś motywacji brak...
    A ciekawości zajrzę w Google, o co chodzi z tym "Au Pair" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! O tak ja też się nie spodziewałam, jeśli byś chciała to mogę podrzucić świetny kanał na yt :)
      Zajrzyj zajrzyj może cię zainteresuje :D

      Usuń
  4. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, co byś wszystkie postanowienia pod koniec roku odhaczyła jako zrealizowane! ✓
    Też mam swoją listę, w sumie głównie podróżniczą, marzą mi się Włochy, ale zobaczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, dzięki!
      Gdyby nie to że celuję w Stany to moje plany też byłyby pewnie takie, aczkolwiek od podróży to ja mam bucket list :D

      Usuń
  5. Uprawianie jogi, a raczej nauczenie się tych ćwiczeń, to także jeden z moich zadań na ten rok. Nie wiem, jak mi z tym wyjdzie, ale może być ciekawie:D

    A takie upublicznienie listy noworocznych postanowień to najlepszy kopniak do zrealizowania ich i mobilizacji ;) Życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę warto, to jedna z tych aktywności fizycznej której wykonywanie sprawia mi radość :) Jak już się zdecydujesz to sprawdź kanał sarah beth yoga na yt.

      Oh zdecydowanie, dzięki! :D

      Usuń
  6. Trzymam kciuki zwłaszcza za ostatni punkt! Sama marzę o Stanach, ale bardziej w charakterze wyjazdu wakacyjnego, więc będę czytać Twoje posty zachłannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. joga także po mnie wyciągnęła swoje macki. nie jest to wprawdzie moje postanowienie (bo ich nie mam) ale mam nadzieję, ze przez resztę tego roku będzie mi towarzyszyć. to jest własnie coś, co mogę zrobić(postanowić?) dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś nie znalazła towarzyszki wyprawy do Chin, ja się zgłaszam! Powodzenia w postanowieniach, ja już wszystkie złamałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jesz w ogóle słodyczy?! To super! Jak Ci idzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, przed wakacjami nie jadłam wg teraz już nie jest tak różowo i zjadam coś raz na tydzień, mam taki jeden dzień odpustu :D

      Usuń